Všeobecné obchodní podmínky

Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „Podmínky“) platí pro prodej digitálního obsahu, online i živých kurzů, seminářů, vstupenek a služeb prodávajícího, kterým je firma Eglal dance s.r.o., Sídlo: Závěrka 654/9, Praha – Břevnov 169 00, IČ: 24133281.

Každý klient je povinen seznámit se se všeobecnými obchodními podmínkami.
Zakoupením jednorázového vstupu, kurzu nebo vstupu na seminář a pobyt klient potvrzuje, že se se všemi podmínkami seznámil a zavazuje se je respektovat a dodržovat.

Úprava všeobecných obchodních podmínek je výhradním právem pořadatele.

VSTUP A CENY
Aktuální ceny a podmínky jsou vždy uvedeny na internetových stránkách studia.
Účast na lekci, kurzu nebo jiné akci je možné rezervovat pomocí rezervačního systému, který je na webových stránkách studia. Je možné přijít na lekci i bez rezervace, přednost ale mají klienti, kteří jsou předplatiteli kurzu nebo jsou dopředu nahlášeni.Zakoupením JEDNORÁZOVÉHO VSTUPU nebo PERMANENTKY je klient oprávněn vstoupit do prostor akce a využívat jeho zařízení a služeb.Zakoupené PERMANENTKY jsou NEPŘENOSNÉ (nemůže je používat nikdo jiný kromě klienta, který si je zakoupil).Zakoupená permanentka je platná POUZE na OBDOBÍ, na který byla ZAKOUPENÁ. Nelze ji čerpat v jiném období.V případě čerpání benefitu ze strany zaměstnavatele, je možné vystavit fakturu a nechat si uhradit kurz zaměstnavatelem. Požadavek je zpracován po zaslání požadavku emailem.

NAHRAZOVÁNÍ LEKCÍ
V případě zakoupení permanentky na kurz, umožňujeme zameškané lekce NAHRAZOVAT V DANÉM TRIMESTRU, na který si klient permanentku zakoupil. Převod nevyčerpaných lekcí do dalšího trimestru možný není.
Jednotlivé zameškané lekce není možné převádět na jinou osobu.
Náhrady lze kombinovat na kurzech tance i jógy. Klient kurzu tance si tedy může nahradit zameškanou lekci i na lekci jógy a opačně.
Náhrada na kurzech, které jsou v rozvrhu označeny jako „PLNÉ“, je možné POUZE PO telefonické nebo osobní DOMLUVĚ a rezervaci místa na lekci.
Náhradu na kurzu, který není plný, je vhodné předem ohlásit SMS nebo telefonicky.
Při nahrazování zameškaných lekcí doporučujeme volit stejnou nebo podobnou pokročilost.

STORNO PODMÍNKY
Studio je oprávněno zrušit naplánovanou lekci, kurz nebo seminář, vyskytne-li se jakákoliv událost, která znemožňuje poskytnutí nabízených služeb. Tato skutečnost bude oznámena na webových stránkách.
Pokud KLIENT ZRUŠÍ svou účast na KURZU, SEMINÁŘI nebo POBYTU, uhrazená PLATBA je NEVRATNÁ. Je však možné domluvit vyčerpání kurzu, semináře nebo pobytu zajištěním náhradníka.

PROVOZNÍ PODMÍNKY A DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE
Zdravotní stav a těhotenství
Každý klient je zodpovědný za svůj zdravotní stav. Studio ani lektor nenese zodpovědnost za zdravotní stav klienta. Trpí-li klient nějakými zdravotními problémy, je důležité na ně před začátkem lekce upozornit.
Těhotná klientka před začátkem cvičení musí donést potvrzení od lékaře s jeho doporučením.
Začít s cvičením v průběhu těhotenství nedoporučujeme. Cvičíte-li pravidelně již nějaký čas a otěhotníte v průběhu kurzu, lze ve cvičení pokračovat dle aktuálního zdravotního stavu po konzultaci s lékařem.
Příchod na lekce
Prosíme klienty, aby před lekcí přicházeli s dostatečným předstihem (alespoň 10 minut před začátkem lekce)
Pozdní příchody mohou rušit ostatní účastníky kurzu a mohou narušit atmosféru lekce.

Majetek klienta a vybavení studia
Studio ani lektor nepřebírají odpovědnost za přinesené oblečení, doklady, cennosti, peníze ani jiné odložené věci klienta během jeho pobytu ve studiu.
Dojde-li k odcizení majetku klienta, je klient povinen tuto skutečnost bezodkladně nahlásit na recepci a případně kontaktovat Policii ČR
Poškození vybavení studia bude nutno nahradit tím, kdo ho způsobil.
Na lekcích je zakázáno se pohybovat pod vlivem omamných látek, požívat alkoholické nápoje či jiné omamné a psychotropní látky nebo kouřit.
Klient studia zodpovídá za škody vzniklé porušením těchto podmínek i v případě, že ke škodě došlo neúmyslně a zavazuje se uhradit vzniklou škodu v plné výši.
Zjistí-li klient jakoukoliv mimořádnou událost (požár nebo jinou havárii), je povinen ihned volat linku 112 a sdělit stav na recepci.
Nahrávání zvukových nebo obrazových materiálů je možné pouze po předchozím souhlasu lektora a studia (bereme tak ohled i na ostatní klienty, kteří se lekce nebo kurzu účastní).
Pokud není klient spokojen s úklidem nebo s chováním ostatních účastníků, má možnost tuto skutečnost ohlásit lektorovi.
Jakékoliv podněty jsou pro nás důležité, proto je s námi prosím sdílejte.

OBJEDNÁVKA A UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY NEBO SMLOUVY O POSKYTNUTÍ DIGITÁLNÍHO OBSAHU
Označení produktu, popis jeho hlavních vlastností a cena, včetně informace o tom, zda je cena s DPH či bez DPH, je uvedeno na vybrané webové stránce prodávajícího. V případě uvedení ceny bez DPH je následně uvedena i cena s příslušnou sazbou DPH. Cena je dále vždy uvedena i na objednávkovém formuláři. Nabídka prodeje zůstává v platnosti po dobu, kdy je zobrazována na webovém rozhraní.

Prodejní formulář obsahuje vždy informace o kupujícím/uživateli, objednávaném produktu, zboží nebo službě, ceně včetně uvedení daní a poplatků, způsobu úhrady kupní ceny/odměny, údaje o požadovaném způsobu doručení a informace o nákladech spojených s dodáním produktu či poskytnuté služby.

Smluvní vztah mezi prodávajícím/poskytovatelem a zákazníkem/uživatelem vzniká odesláním objednávky (nikoliv až po potvrzení objednávky). Objednávku podá zákazník kliknutím na tlačítko „Objednat a zaplatit“. Od tohoto momentu vznikají mezi ním a prodávajícím vzájemná práva a povinnosti, jež jsou vymezeny smlouvou o poskytnutí digitálního obsahu v případě digitálních produktů nebo kupní smlouvou v případě služeb a těmito obchodními podmínkami. Podáním objednávky zákazník stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí. Podmínkou platné elektronické objednávky je vyplnění všech předepsaných údajů a náležitostí uvedených v prodejním formuláři. Prodávající vylučuje přijetí nabídky s dodatkem nebo odchylkou.

Informace o jednotlivých technických krocích vedoucí k uzavření smlouvy jsou patrné z procesu objednávání a zákazník má možnost před vlastním odesláním objednávky ji zkontrolovat a případně opravit. Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné.
Zákazník souhlasí s použitím prostředků komunikace na dálku při uzavírání smlouvy.

Smlouva je uzavírána v českém jazyce. Smlouva, resp. příslušný daňový doklad, bude uložen v elektronickém archivu prodávajícího po dobu 5 let od jejího uzavření za účelem jejího úspěšného splnění a není přístupná třetím nezúčastněným stranám.

Prodávající/poskytovatel je povinen poskytnout či dodat zboží/službu/digitální obsah, který si zákazník/uživatel objednal a zákazník/uživatel se zavazuje zboží/službu/digitální obsah převzít a zaplatit prodávajícímu kupní cenu. Povinnosti dodat zboží/službu/digitální obsah je prodávající zbaven v případě vyprodání zásob, o čemž bude zákazník/uživetel informován.

Vlastnické právo k produktům/zboží/digitálnímu obsahu přechází na zákazníka zaplacením kupní ceny a jeho převzetím.

OBECNÁ UJEDNÁNÍ O DIGITÁLNÍM OBSAHU
Koupí digitálního produktu dochází k uzavření Smlouvy o poskytnutí digitálního obsahu mezi poskytovatelem a uživatelem.
Uživatel se zavazuje zaplatit za digitální obsah odměnu.
Pro poskytování digitálního obsahu se uplatní ujednání § 2389a a následující občanského zákoníku.
Poskytovatel je povinen digitální obsah poskytnout uživateli k osobnímu užití ihned po získání sjednané odměny, pokud ze zjevných důvodů není sjednáno jinak.
Jestliže ze zjevných důvodů nebylo sjednáno pozdější poskytnutí digitálního obsahu a tento nebyl poskytnut ihned po uhrazení sjednané částky, uživatel poskytovatele o této skutečnosti upozorní. Nedojde-li k bezodkladnému zpřístupnění objednaného digitálního obsahu, může uživatel od smlouvy odstoupit.
Aktualizace digitálního obsahu nejsou součástí plnění Smlouvy o poskytnutí digitálního obsahu, pokud v objednávce není sjednáno jinak.
Digitálním obsahem jsou míněny i produkty zdarma. Odměnou jsou v tomto případě osobní údaje uživatele. I v tomto případě dochází k uzavření Smlouvy o poskytnutí digitálního obsahu a smluvní vztah se řídí ujednáními výše.
K uzavření Smlouvy o poskytnutí digitálního obsahu nedochází, pokud za produkt zdarma nejsou odměnou osobní údaje do databáze poskytovatele, ale tyto jsou poskytnuty pouze za účelem vyřízení objednávky a předání digitálního obsahu.

Platné ode dne 11. 10. 2019

Přihlaste se k newsletteru,
aby vám už nic neuteklo…